Oku!

Oku!

16 Şubat 2014 Pazar

aynı.



Bugün  o kadar çok müzik dinledim ki sabaha karşı yazma isteği uyandırdı. Bazen çok çok düşünüyorum, fazla fazla, gereksiz belkide bu kadarı. Genel konuşmak, ne kadar da yanlış mesela. Her şey ve herkes farklı sonuçta, her olayda farklı oluyor haliyle. Bu yüzden insanların aynı adamı, aynı kadını, aynı sevgiyi konuşur gibi yargılar da bulunması ne kadar saçma,yersiz.

Her şeyin farklı olduğu, bir dünya ve yaratılışta, aynı olmayı başarmak büyük aptallık olsa gerek.

Her şeyin mutlaka bir farklısı oluyor, bazen insan "ayrılık" diyemiyor sadece mesela, ayrılıktan farklı şeyler yaşayan adama,kadına zorla ayrıldık dedirtiyorlar. Diyor o da ne yapsın.

Herkesin yaşadığı şeye, "sevgi" diyorlar bu mümkün mü? Bence hayır olmaması gerek, bazı insanların yaşadığı sevgiyse, bizim yaşadığımız ne. Hayatını böyle aptalca genellemelerle sürdürüyor insan.

Olmuyor işte, bazı şeyler, bazı olaylar, bazı durumlar o genellemelere uymuyor. Uymasını da bekleyemeyiz.

Genellemeleri ve birbirine benzeyen insanları hiç sevmiyorum.

Ben ayrılmıyorum da, sevmiyorum da, genellemeler iniz sizin olsun, siz demek bile bir genelleme, genelleme demek bile bir genelleme, genellemek, insanı tek tipleştirir, aptallaştırır, herkes, her durum ve olay biriciktir.

Her şeyden önemlisi sevgilinizi,arkadaşınızı,dostunuzu genellemeyin;
birbirinin aynısı gibi gözüken şeyler arasında bile farklar vardır,
farklı olan şeylerin peşinden gidin,sevin,
aynısı olan ve kalanlar yok olmaya mahkumdurlar, farkına bile varmadan hemde.
İnsanlara farklı olduklarını hissettirin,
son bir şey, genellemeyin...


Erkin Tura/Tüm hakları saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder